Stručna služba

Objavljeno Srijeda, 07 Listopad 2015

Nositelji razvojno-pedagoške djelatnosti su stručni suradnici u školi. To su: pedagog, psiholog, defektolog, socijalni radnik i knjižničar. U našoj školi imamo tri stručna suradnika: pedagoginju i psihologinju, logopeda i knjižničara.

Stručni suradnici u školi ostvaruju sljedeće zadaće:

  • potiču usvajanje vrijednosti, stavova i navika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti učenika,
  •  prate razvoj i odgojno-obrazovna postignuća učenika,
  •  sudjeluju u provođenju zdravstvene i socijalne skrbi učenika,
  •  profesionalno informiraju i usmjeravaju učenike u skladu s njihovim potrebama,  interesima i sposobnostima,
  • pružaju savjetodavnu pomoć učenicima,roditeljima, učiteljima, stručnim tijelima i drugim sudionicima odgojno-obrazovne djelatnosti /procesa,
  • sudjeluju u uvođenju pripravnika u samostalni odgojno-obrazovni rad,
  • sudjeluju u stručnom usavršavanju odgojno obrazovnih djelatnika,
  • istražuju potrebe za kvalitetnu organizaciju odgojno-obrazovnoga rada,
  • istražuju i analiziraju pojedine pedagoške /psihološke / defektološke pojavnosti (programa,akcija, odgojno-obrazovnih postignuća, pedago-škog standarda) i drugih sastavnica odgojnoobrazovne djelatnosti/procesa,
  • rade na povezivanju škole s lokalnom i širom zajednicom,
  • uvode i prate inovacije u svim sastavnicama odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
  • prate nove spoznaje iz područja pedagogije / psihologije / defektologije i njihovu primjenu u nastavnom i školskom radu,
  • uspostavljaju i razvijaju sustav informatičke i dokumentacijske djelatnosti radi evidencije i unaprjeđivanja osobnoga rada te rada škole,
  • provode vrjednovanje i samovrjednovanje rada sudionika odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa u školi.

Rad pedagoga, psihologa, defektologa, socijalnoga radnika i knjižničara usmjeren je na sva područja odgojnoobrazovne djelatnosti i sudionike koji sudjeluju u ostvarivanju ciljeva osnovne škole.
Ta područja su:

  • pripremanje školskih odgojno-obrazovnih programa i njihove realizacije,
  • neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu,
  • vrjednovanje odgojno-obrazovnih rezultata, provođenje studijskih analiza, istraživanja i projekata,
  • stalni stručni razvoj nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u školi,
  • bibliotečno-informacijska i dokumentacijska

Tražilica